Potřebujete vrátit díl v 14 denní lhůtě, nebo vyměnit zboží? Klikněte na níže uvedené odkazy:
Zde je postup pro vyřízení Reklamace:
Při reklamaci dílu je nutno sdělit důvod reklamace - např. špatná objednávka dílu, nekompetentní díl.
Dále je nutné uvést:
Zákazníkem navrhovaný postup vyřízení reklamace, jaký zákazník upřednostňuje - např. výměna zboží za jiný, vrácení dílu atd.
Nezapomeňte sdělit způsob vrácení peněz- nejlépe převodem, důležité je nahlásit číslo účtu.
Zboží zasílejte na adresu společně s výše uvedenými důvody reklamace:
Daniel Pater HP servis
elektro-nahradnidily.cz
Mendělejevova 210/15
709 00 Ostrava - Nová Ves
Česká Republika
Spotřebitel má právo podle ust.§ 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst.8 téhož ustanovení občanského zákoníku. ,Spolu se zbožím je nutné zaslat kopii prodejního dokladu, formální odstoupení od kupní smlouvy a číslo účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. ,Pokud se tak spotřebitel rozhodne, musí nepoužité a nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, kompletní a v původním nepoškozeném obalu poslat zpět prodávajícímu současně s odstoupením od smlouvy.,Po splnění výše uvedených podmínek budou peníze za vrácené zboží, vyjma balného, zaslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů. Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude považováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy za řádné a platné, v souladu podmínkami uvedenými v Občanském zákoníku a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Důležité upozornění:
Vrácení dílu se nevztahuje specifické objednávky dílu viz. sekce Reklamační řád