Reklamace-vratka | eshop náhradní díly,fagor,mora,gorenje,amica,whirlpool

Potřebujete vrátit díl v 14 denní lhůtě, nebo vyměnit zboží? Klikněte na níže uvedené odkazy:

Chci zboží vrátit

Chci vyměnit zboží

Zde je postup pro vyřízení Reklamace:

Při reklamaci dílu je nutno sdělit důvod reklamace- např. špatná objednávka dílu, nekompetentní díl.

dále je nutné uvést:

Zákazníkem navrhovaný postup vyřízení reklamace, jaký zákazník upřednostňuje - např. výměna zboží za jiný, vrácení dílu atd.

Nezapomeňte sdělit  způsob vrácení peněz- nejlépe převodem důležité je nahlásit  číslo účtu.

Zboží zasílejte na adresu společně s výše uvedenými důvody reklamace:

 

Daniel Pater 

elektro-nahradnidily.cz

Mendělejevova 210

709 00 Ostrava
Česká Republika

 

 

Spotřebitel má právo podle ust.§ 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst.8 téhož ustanovení občanského zákoníku. ,Spolu se zbožím je nutné zaslat kopii prodejního dokladu, formální odstoupení od kupní smlouvy a číslo účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. ,Pokud se tak spotřebitel rozhodne, musí nepoužité a nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, kompletní a v původním nepoškozeném obalu poslat zpět prodávajícímu současně s odstoupením od smlouvy.,Po splnění výše uvedených podmínek budou peníze za vrácené zboží, vyjma balného, zaslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů. Zboží, které vracíte zpětNEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.,,V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude považováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy za řádné a platné, v souladu podmínkami uvedenými v Občanském zákoníku a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

 

 

 

 

Důležité upozornění:

Vrácení dílu se nevztahuje specifické  objednávky dílu viz. sekce Reklamační řád